Hmin Ges-25 gecen hafta lbende ayni post acmistim 1 hafta emmedi kiyameti koparirdi yatırdığım an her pozisyonu denedim emmedi agladim üzüldüm ac kalmasin diye mama verirdim onu içerdi 4 aylığa girdik yeni yeni duzene girdi cok şükür
Denizzz88 Efem123 68 günlük oğlum benimde arada aynısını yapıyor ilk bi süre emip sonra dediğiniz gibi sinirleniyo ittiriyo memeyi tutup çekip bırakıyo falan ben zorla tutturmaya çalışıyorum ne kadar emse kar diye ayırmıyorum memeden 1 saat kaldığımız oluyo öyle yapa yapa
Ges-25 Denizzz88 Bizimki hiç meme pozisyonuna yatmıyor bağırıyor mecbur kaldırıyorsun , inşallah geçici bir süreçtir
Hmin Ges-25 biberon hic denemedim almiyorda biberonu zaten memeyi tamamen birakir korkusuyla sabirli olun stres yapmayin ama surekli deneyin her keyfi yerinde oldugunda
Hmin Ges-25 dedigim gibi 1 hafta emmedi oyle bi aglardi bagirirdi ki dedim kesin birakti memeyi artik dönmez baktim ki atak haftasindaymis hala bazen sıkıntı yaratıyor ama bu 4. Ay atagi 1 ay suruyormus ona bağlıyorum
Yakupuras Ges-25 ya atak dönemi yada bir sıkıntısı var durduk yere Red yapmaz, reflü alerji idrar yolu enfeksiyonu burun tıkanıklığı istersen bunları ir doktora sor canım süreç uzadıkça memeye dönmeme olasılığı artar