Aysenurkrks Güzel anneler 1 yasinda bebegimle evde izalasyona alindik basinna gelen varmi bole durum nasil atlattiniz bebeginizde ne gibi durumlar soz konusu oldu sizde ne gibi seyler oldu cok tedirginim 🙏 gecmis olsun teşekkür ederim
esleminannesi2 Aysenurkrks bende olmuştum çok şükür bebeğim ve eşime geçmedi hafif atlattık bol bol su için
Canparem1453 Aysenurkrks kizim 8 aylikken ikimzde olduk.sabah aksam sirkeli su,tursu suyu,vitamin surubu ictik.atesimiz yada belirtimz olmadi.1 haftada negatif olmustuk.bide ben sogan sarimsk yedm sutten kizimada gecti tabi.cok sukur iyilestk
DenizSerap Aysenurkrks Çok geçmiş olsun sizin vitamin almanız gerekiyor ekstra. Eklem agrınız halsizliğiniz olabilir kendinizi yormayın yeme içme temizlik vs ile dinlenmeye çalışın bol su için meyve tüketin. Emziriyorsanız devam edin verdikleri ilaçları için. İki ay önce biz de bebeğimle atlattık çok şükür bebekler daha rahat atlatıyor ateş olursa calpol dolven dönüşümlü verin 3-4 saate bir ve ılık duş aldırın bebeğinize.
Aysenurkrks Canparem1453 benimde bugun 6. Gun olali dun test yaptirdim bugun korona oldugumu ogrendim ve mutasyonlu dediler o yuzden korkfum yani 😬😬 gecmis olsun sizede 🙏🙏
Canparem1453 Aysenurkrks tsk ederm sizede gecms olsn.mutasynluyla ilgili bir bilgm yok norml virus oldk biz
Aysenurkrks DenizSerap teşekkür ederim cok gecmis olsun 🙏 bende calpol dolven verdim insallah cabucak atlatiriz bizde 🙈