senamiray Kızlar gurbette yaşıyoruz bayram için memlekete geldik bebeğim gayet mutluydu kapıdan girdi Kaynanam kucağına aldığı an çığlığı bastı yadırgadı ilk defa da görmüyor çok korktu zor uyuttum susturdum beni görümce susuyor onlarda daha üsteliyor alışacak diye ağlatıyor en yapmam lazım uyanınca yine ağlar mı alışması için napabilirim
Oykuaygun senamiray öyle hemen alışacak diye çatlatmasın çocuğu. Yavaş yavaş alışır. Senin kucağındayken yakınlaşsın sevsin
Mom89_ senamiray kendi kucağınızdayken o insanları görsün önce . Pat diye baskasının kucağına vermeyin kim olsa ağlardı kaynananıza özgü bi durum değildir . Önce bi ortamı kesfetsin gözlemlesin sonra alışır durur zaten baskasında ağlamazda o sekilde
Biittercikolata senamiray İşte en büyük hatayı burda yapıyorlar alışması için ağlaması çok yanlış çocuk kaçar. Kendi haline bırakıp çocuğun kendi gelmesini beklemeli gelde anlat işte. Ama sert olun yoksa önüne geçemiyorsunuz biraz alışsın deyin indirmreyin kucaginizdan siz yardımcı olun bebeğinizin alışması için ☺️
elifhanimm senamiray benim bebeğimde öyleydi, hatta diyordum aferin oğlum 😂 sonra bir kaç defa daha götürdüm almayın dedim kucağjmdan önce ortama alışsın öyle. Sonra ortama alışınca yere bıraktım kendi kendine oynadı sonra herkese gülmeye etmeye başladı şimdi alışıl kimseden korkmuyor
Biittercikolata Çocuklar hissediyor 😂 benimki de herkeste duruyor gülüm şahım kaynanamda çıldırıyor 😬
senamiray Biittercikolata ben vermek istemiyorum zaten üsteliyor alıyor. O da çocuk büyütmüş diye benim çocuğuma hakimiyet kuramaz izin vermem
KardelenYB senamiray sevınlı hale getirin ınsanları sevımsız olsalar dahi 😂yanı cici güzel gibisinden ben kızıma öyle yapınca alışıyor ciciyi öğrendiği için cici olarak tanıtıyorum uzun süre görmediği insanları o zaman ağlamıyor
Deletedmom_29 senamiray Benim oğlum da çok yapti bunu. Öncelikle o kişi, korktugu kişi sakin yaklaşsın mümkünse konuşmasın sesli sevme falan olmasin iyice korkutur. Eşimin iki tane teyzesi var oğlum birine bayılıyor birini görünce ağlıyor. O korktuğu teyzesi çok sesli sever sakin yaklaşmaz…
semaahmet senamiray benimkide öyle herkeze güler kayananyi görünce başlar ağlamaya çok seviyom ondan oğlumu😄😄😄
Ryhnmhmtuna senamiray benm çocuk da her gördüğünde ağlar ve kaçar bi ağlattı aynı sizin gibi alışır ağlasun dedi aldı kucağına hala hoşlanmıyo yavrum 🤔
Cancansmom senamiray ama kaynananin hareketi yanlış, daha once görmesi hatirladigi,hatirlasa bile korkmayacagi anlamanina gelmez, çünkü bu bir bebek, yetişkin değil. Önce alismasini beklemeleri gerekir insanlarin. Hemen gel kucağıma.
Bebegimm1 senamiray aglar uzaktan sevdir yakinlaşmasın agu bugu falan yapsın fazla göz teması kurmasin öyle öyle ortama alisiyor ben kac ay boyle yaptım biri geldiginde bebegime yuzune bakmayın uzakta oturun dedim sonra sonra alisti farkli sese bile agliyordu ama cocugu aglatarak bir sey yaptirtmayın ben normalde aglamasina kiyamam
TospikOglusum senamiray Alismiyo bacım.benim.oglumda kayinvalideni görünce agliyo asla ona gitmek istemiyor (kayinvalidemde bağıra bağıra seviyo ayarı yok iyikide gitmiyo yalap salap öpücek falan istemiyrm zaten ben)çocuğum kimi sevip sevmiyecegini biliyo👍😁valla diyolar çocuğu gormuyrs bize yabancı buyuyo falan ama takmiyrm hicbiseyimde yoktular sevmeyiversin .bence sevmeyince sevmiyo benim oğlan öyle
taninmayananne senamiray benim oğlumda 3 yaşında sürekli görüşürüz ona rağmen babaanne seni sevmiyorum dedemi seviyorum diyor yapacak bişey yok diretmesin oda çocuk zamanla alışır zorla degil
[silindi] senamiray benim oğlum da Kayınvalidemi görünce ağladı 5 aylık en son 2 aylıkken görmüştü aynı şehirde yaşadığımız halde hiç görmesede olur