Prenses_annesi22 Capi bnmde oldu kızım 8,5 aylık doktor bepanthol sür dedi denize sok,birde gün aşırı yıka dedi denize sokamadm ama gün asırı yıkadm gectı sukur
Eymencvk Capi inş bu yaz çok fena oldu atbınzamanda çok terliyor idrar desen az yapıyor sürekli 10 dk bi su veriyorum sonbahar gelsin 🥲
Eymencvk Capi inş bu yaz çok fena oldu atbınzamanda çok terliyor idrar desen az yapıyor sürekli 10 dk bi su veriyorum sonbahar gelsin 🥲
4rife_k Capi denemedim hiç ama benim bebeğim 2 aylık oldu islik ve sudocrem kullanıyorum çok iyi geliyor
Mevakemaleyna Capi böl bol banyo derim 82 günlük kizim hergun banyo yaptırıyorum 37 dereceyi görüyoruz vantilatör açıyorum kapı pencere açık evin içindeyim