Aysehris çok normal, hepsini yaşadık. Sürekli emiyor, sürekli kusuyor sonra başa dönüyoruz. Ama gazı varsa da emmek ister sadece aç oldugu için değil. Gazının çıktığından emin olun. Bir de daha emme refleksi cok iyi değil o yuzden kesik kesik sıksık emmesi normal.