Kizlaaar selamm. Düzenli bı reglim vardı ama covid aşısı yan etki gösterdi bende regl olmadım olamıyorum . Hamile değilim. Bugün ikinci dozu oldum hatta . Hemşire istersen çaylar oluyor onlardan iç dedi ama hiç bilmiyorum tarifi olan sonuç alabilen varsa aranızda benimle de paylaşın lütfen . Heryerim sivilce felan oldu hiç alışık olmadığım bir durum malesef . İlaç yaziliyormus ama doktorum yoktu telefonda biraz daha bekle bakalım dedi bünyem hassas olduğu için. Reçetesiz ilaçta alamam sanırım çok kafaya taktım . 🤷🤷