elediyebiri Selam Güzel anneler, Bugün Benim Dogum günüm. Kizim 2 an 4 günlük. Onunla gecirdigim Ilk Dogum günüm. Cok heyecanliyim ❤️❤️ Siz Ilk Dogum gününüzde yavrularinizla ne hissettiniz?
Kadifemsii elediyebiri ağlamıştım doğum günümde kızım 1 ay 5 günlüktü 😢😢 doğum gününüzü kutlarım yavrunuzla nice nice yıllarınız olsun