Kızlar merhabalar. Oğlum 14 aylık. 11. Aydan itibaren yürümeye başladı. Şuan gayet normal yuruyebiliyor yani. Dışarı çıktığımızda da gayet iyi yürüyordu. Ama son 1 haftadır dışarda dört beş adımdan sonra hemen emeklemek istiyor. Böyle bi problem hiç yoktu. Araştırdım ama bı sonuca varamadım. Böyle biseyi neden yapar? Yaşayan var mı acaba 🙏