Mirayorta hayır acıtmıyor diğer cihazlara göre en rahatı bu sadece alışana kadar ağlıyor birkaç gün işte benim bebeğim şimdi de 5 aylık iyice hareketlendiği için cihazı taktığımda yine çok ağlıyor istemiyor takayım ama taktıktan sonra artık alıştığı için sıkıntı olmuyor ama iyi bi doktora gidin o boncukların yanlış ayarlanması da sıkıntı kendiniz ayarlayamazsınız doktorun ayarlaması gerekiyor