Bebeğim gece 3kez emiyor sabah bir kez bir de öğlen ondan başka tutmuyor memeyi istemiyor çığlık çığlığa ağlıyor 3ay15günlük bu lanet meme reddi dönemi ne zaman geçıo kızlar kafayı yicem ya bırakacak diye korkuyorum sağıyorum da veriyorum şu dönem geçene kadar sağmaya razıyım da ya memeyi bırakırsa diye korkuyorum varmı yasayan ne lanet bir şey bu ya