Kızlar oğlum 3 ay 16 gunluk ve 16 gundur meme reddımız var 😪 naptysam uyannkem emmıyor cıglık atıyor bnı ıtıyor emmıyor saatlerce ac kalablıyor 6 7 saat ac duruyor uyutuyorm uyurken emzırıyorm ama gozle gorulur bı kılo kaybı var süzüldü evladm ztn zor emzryordum sılıkon uclaa bu zamana kadar geldık ama yok artk gozmn ıcıne baka baka ac aglıyor ama emmıyor dayanamadım artk mama verıcem evladm ac kalmasna gonlum razı gelmıyr ama herkez mama verme dıyor duzlr dıyor ama duzelecgı yok hala nolck bılmıyorm kafayo yıcem artk 😔😔😔