Nesibe92 Sessiz sakin cocugum gitti yerine resmen bambaska bi bebek geldi oglum 2,5 aylik şu 4,5 gundur ne dogru duzgun emiyo ne eskisi gibi uyuyo ne oldu bi anda delircem ya neden huyu degisirki bi anda boyle
Melikeeeecansuu Nesibe92 benımde bebegım 2aylık 3 gundur gunudzlerı uyumuo bı gece uyuyor gogsumde uyuyor yataga koyuyorum uyanıo uykusu olduqu halde uyumuo 😔
F_e_t645 Nesibe92 Bnmde oldu asi olduk ağrısı oldu galiba geçiyor emzirmeye çalışın çok elimde gezdirdim bn
NefesMaviDeniz Nesibe92 Çok normal hemen hemen hepimizin bebekleri bu aylarda sanırım bu zorlayıcı günlerden geçmiştir. Bizim ikizlerimiz şimdi 3,5 aylıklar ama 2 aylıkta baya zorlandık. Özellikle oğlumuz aşırı huysuz ve ağlama krizleri geçirdi 4-5 gün sürdü. Sonrasında pamuk gibi oldu ama baya zorlanmıştık. Sakin kalmaya çalışın ben kucağıma alıp yavaşca şarkı söylerek sakinleştirdim hep..sizde bebeğinize göre bir şarkı bulun bizim şarkımız ali babanın çiftliği hala söylediğim an durulur şükürler olsun :) gözlerinin içine bakıp konuşun ve şarkı söyleyin hala olmuyorsa ışıkları gösterin ışıklar çok ilgilerini çekiyor.