Canimbebegim düşmeyen ateşse gidilmeli bence eğer ilacı alınca düşüyor saatler sonra yükseliyorsa baska seydendir diş vs. Bizimki ilaçlara rağmen düşmedi antibiyotik yazdı doktor yine düşmedi. En son penisilin iğne yapıldı. Ama bizimki salgından değil boğazları iştihaplanmış. Biz gittiğimzde baskq ateşten gelen bebeklerde vardı. 😑