Merhaba hanımlar, aslında sorun olarak gözükmese de ..7 aylık bir kızım var doğduğu ilk günler gaz sorunu nedeni ile hiç durmazdı. Şimdi şükür geçti o günler evde mutlu bir bebek. Kalabalık bir ailemm var haftanın 3 günü nerdeyse beraberiz yani kalabalıkta büyüyor ama kimsede durmuyor 5 dk oturmuyor beni annemlere gittiğim zaman babam bi kere bile kucağına almadı inanın bu durum beni com huzursuz ediyor .ev dışında babasında bile durmuyor dışarıda. Bi önerisi oln var mı nasıl alistircam kızımı