vanilyakokusu oiiy o zaman test yaptır istersen kuzum ama alerjiden korkma geçici birşey benim bebeğimde alerjik 40 günlükken tanı kondu 3 aylığız şükür çoğu şikayeti gitti düzelir üzülme ama doktorla detaylı görüş testlerini yaptır en azından için rahatlar