vanilyakokusu deri üzerinden yapıldı ama 15 dk beklemedi 5 dk anca beklettiler yapan hemşirenin doğum izni varmış hemen sildi kolunu ve giderken sanki alerjik reaksiyonu var dedi ve doktorun odasına girdi artık ne dediyse doktora çıktı birşeyi yok dedi ve gitti sonra Kan aldılar ve sonucu goturemiyorum malesef randevu alamıyorum ama e nabizdan baktığımda Değer referans dışı diyor anlamadım alerjisi var bence özele götürüyordum alerji maması başlatıldı burda özelde test yapılsaydı götürecektim çok uzattı devlet hastanesi ve pek ilgilenmedi mukusa da ne olacak sanki birşeyi yok dedi