Kızlar 9 günlük bebeğim bakım ürünleri hepsi mustelaydı yalnız pişik kremi hiç iyi değil çok kalın tabakalı iki gün kullandık bıraktık bepantol aldık oda yaramadı sanırım sudocrem sürdüm bekliyorum her alt açmadı çocuk yanıyor ağlıyor. 😤 saf zeytinyağ bile kullandık ama yok ne yapsam acaba çok üst üste mi kullandım ondan mı tetikledi