Ebruseyda Tabii ki anlatayım. Ben her akşam 9da ılık suyunu hazırladım güzelce banyo yaptırdım Sonra yatağa yatırdım ve hafif hafif masaj yaptım masaj yaparken de kısık bir ses tonunda onunla konuştum sevdim. Zaten bebekler masajı çok seviyorlar sonrasında rahat pijamalar giydirip emzirdim ve beşiğine yatırdım. Benim bebeğim emzik kullanıyor destekleyici olarak ona ağzına verdim bir de uyku arkadaşımız var onu da kollarının arasına verdim yanından ayrılmadım beşiği yavaş yavaş salladım. İlk günler biraz huysuzlandı çünkü emerek uyuyordu önceden Ama hiç pes etmedim ağlatmadım da ağlar gibi olduğunda hemen okşayarak güzelce konuştum eğer ağlarsa da kucağıma aldım sakinleştirdim ve sonra tekrar beşine yatırdım hiç kucağımda uykuya dalmasına izin vermedim. Her akşam alışana kadar Bu rutinlere devam ettim benimki bir haftada alıştı ama yine de 20 bir gün boyunca sürdürmenizi tavsiye ederim benimki KIŞ’a denk geldiği için şanslıydım zaten dışarı çıkmadığım için çok rahat bir şekilde alıştırmıştım. Şimdi ise oğlumu yarın beş aylık oluyor iki aydır çok rahatım Beşine koyuyorum yine emziğini ve uyku arkadaşını veriyorum odadan çıkıyorum kendi kendine uyuyor bazen uykuya dalmak da zorluk çekince internetten pis pis sesi açıyorum. Ve şu an başka bir yere de gitsek kendi kendine uyuyabiliyor evdekinden biraz daha zor oluyor ama hiçbir şekilde sallamıyorum kucağıma almıyorum baya alıştı. hatta geçen gün görümcem keşke bizde böyle yapsaydık saatlerce ayağımızda sallayıp kendimizi de çocuğuda yorduk dediler o yüzden anlatabildiğim kadar anlatmak istiyorum çevreme gerçekten çok büyük bir rahatlık çocuğun kendi kendine uyuması. inşallah siz de başarılı olursunuz 😍Bu arada ben onda uyumasını istediğim için dokuzda başladım atıyorum siz dokuzda uyumasını istiyorsanız sekizde başlayın