Kizlar normalde kiwi babynin sut sagma makimasi almistim onun biberonunu kullaniorum sma mama kullaniyorum ama asiri gaz ve kaka yapamama sorunu var aptamil comformil almaya karar verdm burdaki ablalarin onerisiyle simdide biberonu da degistorcem dr browns ve philps avemt biberonu oneriolar internette arastirdim sizce gaz sorununu bu biberonlar da giderir mi hangisi daha iyi