Bir ara İbrahim Saraçoğlu emzirirken acı yemeyin bebek de acı çekiyor demişti içinde bir madde varmış süte geçiyormuş. Bu seferlik olmuş ama yememeye özen gösterirseniz iyi olur. Çok canımıza çekerse bir tane yersiniz. Abartırsanız illaki etkilenir diye düşünüyorum