En_guzel_yanim bugünde denedim ama yine çok ağladı kaldırdım sakinleştirdim dikkatini dağıttım güldürdüm fln derken tekrar yatırdım yine ağlamaya başladı bu sefer gözlerinin içine baktım başını okşadım biraz sakinleşti sorma yine çok ağladı bu sefer kucağıma aldım tam kucağımda uyuyacakken yatağa yatırdım orda pışpışladım zaten uyudu ondan sonrada. Ben bu kadar zor olacağını bilseydim daha önce yapardım 😭