Kızlar selam acil cevaba ihtiyacım var. Oğlumun bugün 4. Ay aşı günüymüş. Şu an farkettik ve memlekete gitmek üzere hazırlanmaktayız. Sağlık ocağını aradım ama ulaşamadım. Aşıyı 10 gün sonra bayram dönüşü yaptırsak olur mu acaba. Zaten bugün yaptırmazsak istesek de yaptıramıcaz 9 gün resmî tatil çünkü. Bir sıkıntı olur mu böyle bir gecikmede