Hanımlar merhaba
Sol ayağımda tırnak batması var tırnak iyice büyüdü parmağımın kenarı deldi ve dışarı çıkmaya başladı
ilk batmaya başladığında kremle falan idare ettim korona var diye hastaneye gitmek istemedim ama keşke gitseydim daha büyük bela oldu başıma
Bayram sonrası için doktora randevu aldım mecburen ameliyatla alacak o tırnağı
Sorum şu başından böyle bişey geçen oldu mu lokal anestezi uygulayacak emzirmede sıkıntı olur mu bebeğim emerek uyuyor çünkü