Merhaba sevgili anneler, emzirirken işe döneniniz illaki olmuştur, bebeğinden ayrı kalmak süt sağmak zorunda kalmak derken yeteri kadar stres sahibi oluyoruz zaten derken bir de sütümüz azalınca iyice keyfimiz kaçıyor ben de tam bunu yaşadım işte bebeğim 6aylik oldu ben ise başlamak zorunda kaldım, iş yerinde sütümü sağıyorum, bana sütün azalacak diyenler olduysa da moralimi bozmadan devam ettim derken bugün 100 milimden az sagmadigim sol göğsümden zar zor 50 ml cikartabildim ve inanılmaz moralim bozuldu benimle aynı durumu yaşayanlarınız sizler neler yaptınız nasıl bir yol izlediniz sütünüzü artırmak için? Arttı mı yoksa azalarak mı devam ettiniz bana takma zaten ek gıdaya geçtiniz diyorlar ama ben yine de çok takıyorum bu durumu lütfen yaşadıklarınızı paylaşır mısınız sizler de😔😔😔