Oğlumun 1 yaş rutin kontrolleri için doktora gitmiştim hemogram 9.4 ferritin en az 30 olması gerekirken 5 çıktı 😔Kan damlasını aksatmadan verirdim , kıymalı yemeklerde yapıp yediririm sık sık anlamadım neden böyle çıktı nerde yanlış yapıyorum acaba 😞Kilosu iyi 10.500 kg gelişiminde sıkıntı yok sadece son zamanlarda eski iştahı yok dişe bağlamıştım kansızlık varmış meğer .Başına böyle bir durum gelen var mı? Doktor yeni çıkan başka bir kan damlası verdi iki ay sonra kontrole gideceğim .Nelere daha çok dikkat etmeliyim sevgili anneler başına gelen çözüm bulan var mı ?