Doğum yapali 4 ay oldu.. ilk reglim doğumdan 3 ay sonra geldi 2ci reglim ise dun geldi .. bende duzenli gununde geldi hiç beklemezdim duzenli geleciğini çunku geçikme olur diye biliyordum.. bir kaç gün daha bekleyin bence. ilişka esnasinda eyer korunmadiysaniz test yapin içiniz rahat edir