Kızlar merhaba çocuğum normalde İETT araba vs çok sever ama gündüz giderken yol izlemeyi seviyor gece uzun yolculuk yapicaz ilk defa nasıl yaparız ederiz düşünüyoruz uyur ama kucakta uyumayı sevmiyor otobüsle gidicegim içinde yer yok eşimle birlikte gidiyoruz bazlari otobüsün ayak koyduğumuz yere bişey ser yastıkla orda uyut diyir ama korona var mikrop vs nasıl olcak fikriniz varmı Allah aşkına fikir verin