suku_16 Kızlar doğumdan sonra anksiyetem nüksettigi icin mecburen antidepresan başlattı doktorum.Bu ilacı kullanırken 8 saat yanlız emzirebiliyorum ondada çok süt gelmiyor mecburen mamayada başladım bebeğim 22 günlük 12 gündür aptamil veriyorum ilklerde gayet iyiydi ama şu 3 gündür kabızlık yaptı.Kabızlık ve gaz yapmayan mama öneriniz var mı?Birre kabızlığını şuan nasıl geçiririm?
Htcates suku_16 bende aptamil veriyordum kabızlık ve gaz yapıyordu şuan hipp geçtim ve gayet memnunum
balyanakannesi2 suku_16 aptamil çok gaz ve kabız yapıyor. 6 ay kullandık prematüre olduğu için çünkü güzel toparlamıştı. Ama sonra kabızlık hat safhaya çıkınca sma ya geçtik. Güzel kilo aldırıyor şişirmeden. Kabızlık ve gaz sorunu da hiç yaşamadık şükür.
Busra0zturk Hipp combıotıc ben bu mamayı kullanıyorum memnunum, yanlız sütüm yetmiyor diye düşünmeyin sık sık emzirirseniz bebeginize yetecek kadar süt salgılıyacaktır gögüsleriniz. Mamayı azaltarak emzirmeye devam edin mamaya alışmasını istemeyiz
Synmannesi suku_16 tam olması gerektiği gibi maşallah 🧿 ama ben günde bir öğün mama veriyorum gerisi çorba yoğurt ya da muhallebi yiyor pütürlü yemiyor kzım.