PrensesAnnesi061922 Kızım 5 aylik oldu baya haraketli bir bebek ama ayga dikettigimde ayakların üstüne basamiyor normalmi bu durum başına böyle bisey gelen varmi siz ne yaptiniz
elifhanimm PrensesAnnesi061922 benim de basmıyordu çünlühiç bastırmıyordum. Alıştıkça yapacak. Fısıl fısıl konuşuyorlardı cihangir ayakları üstüne basmıyor diye. Ama sorun yok şuan
PrensesAnnesi061922 elifhanimm aynn oyle yaa kızimi kim kucağına alsa kızım bu ayakların üstene duramıyo biseyi neyim mi var doktora göster diyolar iyiye endisilendiriyolar insanı moralim neyim kalmiyo o konuşmalardan bisey de demiye gelmiyo yani