Yazaksami Oğlum dün 1 yaş aşısı oldu 3 tane ne kahvaltı yaptı ne yemek yiyor kuru ekmek içi istiyor yemek asla istemiyor zorlamak istemiyorum aşı yapmaz sanırım ateşi de 38lerde
Kadifemsii Yazaksami aşıdan olabilir geçen gün benimde kızım aşı oldu ateşi 39 ları buldu 1 gün sürdü bu durum sonra düzeldi iştahsızlık olması normal canım geçsin inşallah hemen
Kadifemsii Yazaksami nereden ölçtünüz ateşini koltukaltından ölçütüyseniz 38 hafif ateş değil demişti doktorumuz . İnşallah yükselmez ama bu aşıların en büyük yan etkisi ateş malesef
Yazaksami Kadifemsii kulaktan ölçüyorum hep yaz geldiğinden beri 2 3 derece hep fazla çıkıyor ama 38.6 yine de fazla geldi bana calpol vermeme rağmen 37.8 altına inmedi bugünü atlatırsak yarın rahatız inşallah🙏