minikbaykus biraz pahalı ama Trendyol indirimlerden takip ederseniz kerastas ürünleri iyi, haftada 2 mor şampuanla yıkamak gerek bir de, tavsiyem ombre ya da röfleli sarı yapmanız, dip boya sarı biraz yakıyor. Ben 8 sene sarı kullandım, şimdi de ombreli, bu ay sonu yeniden yaptıracağım.