Kuzeybabyy Altı aylık olmak üzere artık o kadar zor yıkıyorum ki elini emicem diye kafasını fileye gömüyor su gelincede su yutuyor boğazına kaçıyor kafasını kaldırsa nefes alcak elimi kolunun altına alıncada tek elle yıkıyamıyorum 🥴
Han30 Kuzeybabyy 5.5 aylık aynı şeyleri yapıyor. Ben artık bazen küvete havlu katıyorum içine oturuyor
Honki_Ponki Kuzeybabyy Ya ben o aylarda ken dusa birlikte girip o sekilde tıkıyordum sonra banyo oturagı aldım 6ayda oturuyordu çünki sizde bu sekilde yapa bilirsiniz eger oturuyorsa banyo oturagı alın derim yada birlikte girin o sekilde yıkayın çok rahat edersiniz
mihrosum Kuzeybabyy ıkeanın laızmlıgı var ondan al canım oturt bir rahatnyıkarsın sen bile inanamazsın. Asırı iyi bir bulus. Lasımluk diye aldım ama kızımda hıcbır belirti olmadığı ıcın baslamadım. Bir gun dikkatimi cektı sandalyeye benziyor coxugun dusme ve kayma ihtimali hıc yok altı lastik sabit kalıyor. Kızımı oturuyorum ıstedıgım gıbı yıkıyorum. Tabi oturmayı bılıyorsa
Kuzeybabyy Honki_Ponki desteksiz oturmaya başlasın ilk işim o oturağı almak gerçekten ☺️ Az daha sabredeyim bir ay kadar
Honki_Ponki Kuzeybabyy Kuzum alırsan önü açılanlardan al aklında olsun digerleri biraz zorluyor ama önü açılanlar çok rahat oluyor