Zemira21 3 aylik kizimin 15 gundur burnu tikanik once yesildiler simdi saydam uzun ve yapiskan sumukler serum fizyolojikte 10 gun kullanılıyordu bizim tikaniklik hala gecmedi tecrubeli anneler bana bi yardim edin lutfen 1😪
Meralk Zemira21 bizde şuan aynı durumdayız hırıltıda var. Aspiratör Aldım etkisi oldu. Tavsiye ederim ama sürekli dğl çnk zararlı oldugu söyleniyo. Hırıltı geçince serum fizyolojikle devam edicem.
Ozge00 Zemira21 serum fizyolojik değil de okyanus suyu oluyo sprey şeklinde ondan alıp kullanın serum bazen yeterli gelmiyor
1ana1bebe Zemira21 Evet ama aspiratorle çekiyorduk sözde cekiyormuydunuz birde ortamın havalandırılması ve temiz havaya cikmaninda etkisi var bence bizim hırıltı da vardı bu şekilde geçti
Zemira21 Honki_Ponki nefes aliyor olsa sumuk olsun dicem ama zaten minnak bir burun var onlarda derinde bizim
Zemira21 Meralk aspire ediyorum bende ama cok mecbur kalinca nefessiz kalacak diye korkuyorum yaparsam burun mukozasina zarari varmis boyle aralarda kaldim bende
Zemira21 Yakamoz__00 cok kullandirmiyorlar gunde bir damla uc kere 1 kere aspre dedi ve sadece 1 hafta kullanin dedi dr
Berilberen Zemira21 benım bebegımde de oluyordu nefes alamıyordu gece hastaneye gittiğimizde sırıngayla burnuna serum sıktılar cok rahatlamıstı bebeğim gecmeyince kulak burun boğaza gittik cnm sinizüt cıkmıstı antibıyotıkle gectı cok sukur
Oozzee Zemira21 Sterimar deniz suyu var, fıssss burnunun içine sıkıyorum, sonra Nazal Nem damlatıyorum, uzuuuun süre nemli ve açık kalıyor.
Berilberen Zemira21 sırıngaya serum basıyorlar onuda bebegın bı burun deliğinden basıp diğerinden cıkıyor onu yaptılar mı
Berilberen Zemira21 biz ozamanlar 3-4 aylıktık ama benım bebegım sonra morarmaya fln baslamıstı nefes alamadıgı için boğazına kaçıyordu mama en son careyı kulak burun boğazda bulduk ne serumlar denedık olmadı
Zemira21 Berilberen zaten beni de o korkutuyor ilk 4 ay agizdan da nefes alamiyorlarmis birde tam gece ya da sabaha karsi tikaniyor . Normal kbb mi bakti yenidogan ya da cocuk icin ayri mi hic bilgim yok bu konularda 😔