4lphan58 ağırlıktan sayılmıyor, uçak kapısına kadar gidiyorsunuz size büyükçe bir poşet veriyorlar uçak kapısında teslim ediyorsunuz çıkışta da alıyorsunuz. Emzirin ki kupaları tıkanmasın, eğer emzik kullanıyorsa da emzik verin ağrır kulakları diğer türlü ☺️İyi yolculuklar