Evde ki tüp bitti hem aliveris yapıp hem de tüpü dolduralim dedi eşim bagaj dolu olduğu için tüpü arabanın içine koyu0 içinde doldurdu. Tüp kokusu olduğu gibi burnuma geldi. Bebeği alil hemen dışarı çıktım. Bi yandan eşime bağırıyorum madem arabada dolduracaksin bagaja koysaydın yada bize söyleseydin dışarda duraydik. Dışarı kokuyu alır almaz çıktım 1 2 dakka sonra geri bindik bi zararı olur mu arabada tüp kokusu var mıydı yok muydu anlamadum