Kalbim22 benim ilaç mazim çok eski yaklaşık 10 seneye dayanıyor. Ama son gittğim doktorun terapileri iyi gitmişti o zamanlar da gebelik düşünmeye başlamıştım.Doktorum ilacı kesti ama ihtiyaç duymam halinde kullanabileceğim ilaçlar olduğunu söyledi. Çok şükür ne gebelikte ne de sonrasında ilaca gerek duyacağım kadar kötüleşmedim. Ara ara ihtiyaç duydukça terapiye devam ettim. Bebeğim 18 aylık çok şükür ilaç kullanmıyorum. Terapiye de en son lohusayken gitmiştim. İnşallah da gerek duymam bundan sonrasında. Doktorunuzu iyi seçmenizi öneririm. İyi bir doktorla ilaç+terapi sonuç verecektir diye düşünüyorum