Hanimlar 18 ay 23 gunluk ogluma bir suredir bakici veya kres arastiriyordum biliyorsunuz. Nihayet bekledigim kresten sinif acilacagi bilgisi geldi ve ayni zamanda iyi referanslari olan bir bakici da buldum 🤷♀️ ikisinden de yuzum gulmez derken iki secenek birden gelisti. Avantajlari ve dezavantajlari var. Tam olarak karar veremiyorum. Esim de karari bana birakti. Ben de sizlerden fikir almak istiyorum. Lutfen bakici ve kres deneyimi olanlar, yakinindan bilgisi olanlar, bakicilik veya krescilik yapmis olanlar yorumlariniz benim icin cok degerli. Ikisi de agustosun ikinci yarisi oryantasyonla baslayip eylulde tamamen hayatimiza girecekler. Bakici cok yakin 2 dkkda evimde olacak. Oncelik bebek yemegi beslenmesi oynamasi asagida gezdirilmesi ve eve yemek yapmasi. Temizlik istemiyorum. Maas konusmadik ama 2000 tlyi gozden cikardim zaten. Kendi evimde olmasi oglumun kendi ortami ve esyalariyla olmasi istedigi yemegin yapilacak olmasi ve hijyeni fln daha rahat olacak diye dusunuyorum. Krese gelirsek; eve uzak, 10 kisilik sinif, 2 ogretmen ilgilenecek, montessori kresi, ister yarim gun ister tam gun, fiyat 3000 tl. Sosyallesmesi ve ozgurlesmesi acisindan iyi olacagini dusunuyorum. Siz olsaniz ne yaparsiniz? Lutfen bana detayli yazar misiniz tesekkur ederim 🙋♀️