Daha 3 gün önce 5,5 aylık bebeğimle seyahat ettim. Yanınızda bebeğin mamasını geçirebilirsiniz. Lazım olursa eğer hosteslerden sıcak su da isteyin verirler. Basınçtan dolayı inişte ve kalkışta mutlaka besleyin ya da emziğini verin. Boş koltuk var mı diye sormuştum pusetle seyahat icin fakat olmadığını söylediler check in de . O yüzden kucağıma oturtarak yolculuğu yaptık.