Omerinannesi342 Eylül de oğlum 2 yaşına girecek doğum gününden sonra tatile gitmeyi düşünüyoruz ama hiç uçağa binmedi pandemiden dolayı yeni yeni sosyalleşmeye başladı. Nasıl oyalayabilirim uçakta
Derincim2419 Omerinannesi342 Ben telefonuma sevdigi videolar indiriyorum, oyunlar vs. onlara bakarak zaman geciriyoruz.
Yerfistigininannesi Omerinannesi342 yiyecek birseyler alın yaniniza bi iki video bide uyuyolar zaten inşallah sizinkide uyur
mihrosum Omerinannesi342 ilk seyahatımızı 9aylıkken yaptım rezalettı. Gidene kadar tum ucak bızı izledi. Kızım hıc durmadan agladı. Video falan ındırmıs olmama ragmen. Donuste ekmek cubuk kurabiye aldım. Eline verdim gelene kadar 1 gram aglamadı.kalktıgımızda koltugın ve yerin durumu cok kotuydu. Tek sorun bu. Kagıt vs hep yere atmıstı
Omerinannesi342 Yerfistigininannesi inşallah canım ya belki yeni bir oyuncak alırım öyle oyalanır onunla bakalım 😂 ilk defa uçacağız
Derincim2419 Omerinannesi342 oyalandigi kadar, bir iki de koridorda yurur, bizim max. 4 saat suruyor ucakla yolculuk, onun icin zor olmuyor
Omerinannesi342 mihrosum tek sorun o olsun yapacak bir şey yok 🥰 bakalım inşallah bizim seyahatimiz de iyi geçer