Nisaelizmom Kızlar bozulmus mu yoksa tam olgunlasmıs mı bebeğime vereceğimde cürüktür diye bi yandan korktum https://imgyukle.com/i/xweK8
Zuzuuu Nisaelizmom Bozulmuş zaten mevsimi değil avokadonun mevsimi olunca hass cinsi olan bebek avokadosu tavsiye ederim cinsleri önemli
Nisaelizmom Polikistikannee bencede bozuk gibi tam olgunlassa bile dışı yumusak ici yeşil gibi olmuyo mu migrosta da bi tane kalmıştı esim almıs bugün vereyim dedim içi baya böyle çıktı
SbnmTlg Siyah olan yerlerini kaşıkla kazıyın, altta beyaz kalan yerler varsa onları verebilirsiniz tabi orasının da kokusu değişmediyse.
Flamingom Nisaelizmom mevsimi değil artık ayrıca olgunlaşamadan bozulmuş gibi görünüyor. A101 sok vs deki avokadolar olgunlaşmadan bozuluyor. İnternetten yada macro gibi yerlerden tercih edebilirsiniz
Rikaa Nisaelizmom hayir olgun bozuk degil. 10 senedir kahvaltim avokado. Bozuk diyenlere inanamiyorum. Bozulunca kuflenir direk.
Nisaelizmom Rikaa Mrv2l Hifaskkk44 Btlml Betim keske daha önce yazsaydınız kızlar çöpe attım direk yorumları okuyunca ama üst kısmın da hafif küf vardı kazıdıgımda ise yesil yeri çok az kalmıstı bende güvenemeyip attım genellikle nerden alıyorsunuz avokadoyu ben Migros’tan almıstım
Mrv2l Nisaelizmom bozuk değil çekirdeğin etrafımdaki rengi alıyor olgunlaştığı için koyu yerlerini alıp verebilirsiniz ben 6 aydır hep böyle veriyorum
Btlml Nisaelizmom kararan kısımlarını kazıyıp yedirebilirsiniz sorun olmaz tadı kokusu değişmez bu şekilde içiniz rahat olsun