vanilyakokusu Kızlar bir damla damlatayım derken yanlışlıkla fazla gözüne damla damlattın. Sıktım sanırım şişeyi bir şey olur mu🙁😢o sırada damlatırken durmuyordu gözünü kapatıyordu aceleyle oldu. Netiranın bir zararı olur mu ?
Marjinal_Anne2 vanilyakokusu olmaz canm yani bizde kullanıyoruz durmayınca gidiyor öyle 🙈😃 ama çok olunca başka koymuyorum biz normalde günde 4kere bi damla
vanilyakokusu Marjinal_Anne2 bende mi öyle yapsam of ya tüm düzen tedavi bozuluyor bir sonrakine yapmazsam. . Bize günde 6 defa 1 damla olarak söyledi doktor 😢3’er saat arayla. Tam uyuyordu sıkarken uyandı gözünü açıp sıkayım dedim baktım bir sürü aktı 😢
Marjinal_Anne2 vanilyakokusu canm bende de öyle oluyor , öyle olunca ben yarı yarıya yapıyorım mesela günde 4kere ise iki kere koyuyorum çünkü çok gidiyor gözüne yazık