Merhaba güzel anneler 20 aylık bebeği olan annelere bı sorum olacakti. Oğluma bay bay dmeeyi öğretmiştik. Son zamanlarda kullanmadığımız için mi bilmem dün o kadar dedirtmeye çalıştım söylemedi. Unutmuş alakasız bişey çıktı ağzından . Sizde de var mı boyle bir durum. Bı yetenek ediniyor biraz kullanmasak unutuyor ve hatırlamıyor . Kafama takıldı var mmi yaşayan bu durumu ?