Eymen13082020 ıkı hafta önce aynısını yaşadım 11aylıktı. ateşi 2 gün sürdü ve inatçı bir ateş değildi yani bütün gün sürmüyordu. Devamlı ılık duş aldırdık, bez koydum ıslatıp vücuduna ve 4 saatte bir calpol verdim bende.
Ateşi dirençli olup düşmeseydi bende götürürdüm. Ayrıca burnu inanılmaz çeşme gibiydi çok sıkıntılı bir süreç devamlı serum fizyoloji ile yıkayıp çekin en azından bebiş rahatlasın, nefes alsın. Diğer türlü çok tıkanıyor nefes alamayıp ağlıyordu. Burun akıntısı da bir hafta sürdü. Çok şükür geçti bitti. Size de çok geçmiş olsun. Ateşi dirençli ve düşmüyorsa tabii başka bir doktora gösterin.