Geçmiş olsun Aynı zamanda gözünüz Aydın. açıkçası gaz problemi 3 aya kadar geçmiyor ama bebeği rahatlatmak için her emzirme öncesi sonrası gazının tam çıktığından emin olun. Mutlaka her gün duş ve karnına masaj yapın bacaklarını yavaşça hareket ettirin. Eğer geçmezse doktordan bağırsak düzenleyici tavsiyesi alıp kullanmanızı öneririm.