AryaAsya Kizlar bir kereligine cocuk parasi veriyolar ya pttden İlk çocuk için 300 TL. İkinci çocuk için 400 TL. Bide süt parasi varmis 200 lira ona da ayriyeten mi basvuru yapiliyo ikisi farkli seyler mi yani?
Esra3775 AryaAsya evet ayrı dpgum yardımı için aile ve sosyal hizmet merkezine süt parası için sıkıntı ya başvuru yapacaksınız. Yalnız sgk herkese vermiyor bilginiz olsun
AryaAsya birtosbikannesi farkli biyeremi basvuru yapiliyo peki yada cocuk parasi icin basvuru yapilan yeremi
Esra3775 Pikabu bulunduğunuz ilde aile ve sosyal hizmet merkezi lne gidin dogum yardımı deyin ..sgk için de süt parası
Esraa- Yanilmiyorsam 200 tl sgk olanlara yada çalışan annelereydi yanlış yönlndrmk istemyrm. Diğerini herkes alabilir ama
Ozkayaayse Esraa- 3 ay kesintisiz sgksı yatan kişilere veriliyor anne veya baba farketmez ikisiinden birine yatsa yeterli