Emine_1245 Kızım olursa Umay koyacağım inş. Belki size de fikir olur😊. Ama İnci, Gökçen , Ahsen , Erva isimleri de guzel
Mavi-64 Dilara61 ilay, inci, öykü mila, ela Mina, meva bunlar benim sevdiğim isimler kızıma güneş mila ismini koyduk belki fikir olur 😊😊
papatyasevdalisiii Dilara61 eşimle karaelaştırdık kızımız olursa ya mina yada mirzem koyucaz oğlumun ismine de uyuyor
Lalins Kizim var adini Lalin koydummm çok beğendimiştim hamileyken Sinem Kobalin kizin ismi Lalin olduğunu duymuştum o andan itibaren Lalin dedim başka birşeyde demedim😊
Dilara61 Lalins ben hep deniz istemisti ilk kizmin ismini halasi koydu beren ben cok seviyordum isim olarak öykü ekledi ve kulağimda cok guzel geldi simdi bi kizim daha olacak fakat deniz takamiyorum cunki gorumcemin oglu olacak asil deniz takacak
Twinsmomee Kızlarımın adı Elisa ve Esila, beğendiğim isimler: Birce, İdil, Deniz, Derya, Leyla, Lisa, Aylin 🌸