Gulden48 3 ay çektim her şeyi denedim ama aklınıza ne gelirse doktorların yaşlıların her dediğini yaptım hiç bir işe yaramadı. Kendi ne zaman geçmek isterse o zaman geçiyor. Insallah sizde ise yarar e vitaminli kapsül ve hamaten kadın doğum doktoru önerdi bunu bana kendi de uygulamış bunu öyle geçmiş. Göğüs kalkanı kullanmamami söylemişti havalanirsa hemen düzelir diye ben açık gezmiş idim. RABBIM YARDIMCINIZ OLSUN