kbtmz ben kullanmayı düşünüyorum ama rahat eder miyim bilemedim. Çok rahat eden de var rahat etmeyen de var. Hanımlar çok iğrenç vs demişsiniz de hem bizim pedlerimiz hem çocuklarımız için kullandığımız bezler doğada çözünmüyor ve toprağı, suyu kirletiyor. Bizim çocuklarımızı çok ciddi iklim, gıda, su krizi bekliyorken alışkanlıklarımızdan vazgeçmeyi düşünmemiz gerekiyor bence.