Ebruozaydin benimki 4 aylık şuan öyleyiz büuüdükçe de mi öyle oluyo ya bütün umutlarım kırıldı🤦♀️ sendrom falan olabilir mi ki yada sizden uzak kaldı mı hiç kısa bi sürede olsa belki size ihtiyacı vardır daha çok yanınızda olup temas etmek istiyo olabilir bunu da sürekli emmek isteyerek belli etmeye çalışıyo olabilir