merhabalar bebeğim şuan 10 aylık ek gıdaya ilk geçtiğimiz dönemden bu güne kadar pütürlü yiyecekler vermeyi denedim fakat o zamandan bu zamana kadar her verdiğimde midesi bulanıyor ve direk kusuyor ne yapabilirim nasıl alıştırabilirim bilmiyorum bu konuda fikir verebilecek yardımcı olabilecek varsa çok mutlu olurum